" There won't be a better tomorrow if you can't move on from today..WELCOME "

Tuesday, November 30, 2010

jalan di jj bukit tinggi

rabu lepas kitorg tgok movie citer skyline tau...ye la sajer2 lg pun buat mcm tu sebab nk jumpa dgn member lama...gerak naik perkhidmatan awam (bus) dlm pukul 10 pg..klau lah aku ni ada lesen da lama naik moto member laki kbanyakannya naik moto..aku dgn member yg lain naik lah bas...sampai kat sana pun 11 pagi so mkn lah dlu dkt food court...makanan punya lah mahal tapi nk buat mcm mana da lapar...bayangkan nasi lemak biasa pun rm3.50...xpa aku paham...sbelum mkn 2 pi la booking tiket kot2 habis...dah tu dpt la pkul 1 ptg punya..sblum pkul 1 g la jalan2 beli brg..yg aku beli lah sliper kat padini...harganya rm23.00 sahaja...
ni la citer skyline tuh...kat situ cerita tulis (U) tapi bile dah tgok kluar semua...biasa lah omputeh ni klau xda benda tu tak sah...ceritanya nak kata best tak la best sgt..biasa je....habis jer cerita tu member semua ckp "apa lah tak best ceritanya"..diorg slhkan aku..mentang2 la aku yg ajak tgok movie ni diorg slhkan aku.....xpa tak kisah pun.\..normal lah tu kan...but aku da survey xda sgt cerita best....skali bila gurl2 tu semua nmpk iklan cerita cuti-cuti cinta semuanya ckp "eh..farid kamil la"...dengan muka yg teruja ckp kat aku "la kenapa kau tak tgok cerita ni?"...dlm hti aku "dah tu kau tak ckp"...haaahahah....habis movie tu ktorg lepak la kat Mcd mkn aiskrim..lps tu ktorg blik buat haluan masing2.......

kos perbelanjaan aku hari tu>>> bawak RM50.00
  • tambang bas pergi balik RM4
  • movie tu pulak RM8 ...nasib baik pergi hari rabu...murahla sikit
  • beli selipar kat padini RM23
  • beli popcorn RM5.50
  • beli nasi lemak RM3.50
>>>>dan total kesemuanya RM44.00



hidup jangan menyusahkan orang lain

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...