" There won't be a better tomorrow if you can't move on from today..WELCOME "

Monday, December 6, 2010

Bengang, Marah, Sedih......

Aku tak tahu la nak luahkan macam mana lagi... :-(
pERASAN bERcAMpur mcm kat title tu la.....
sanGgup diorang buat aku macam ni kan....
MaNa Rasa "support kAwan" yang ada dkt diorang tu...??.
KaWan yG aKU aNGGap BoLeH mEnYoKOnG aKU tIba2 hilang...
lAgI mEMPErlekehkan aKu lagI adaLah....
HaNya SeDikit Shja Yg meNyOkoNg aKu tu Pun bOlEh kiRa guna jari....

Cbe kLaU kOrAnG bErada dalam situasi aku sekarang ni...
AkU agak korang pUn akan rAsa sAma Mcm Apa yg sEDaNG aKu HaDAPI sEkarang ni..

Aku mintak maaf kepada sape2 yang terasa apa yang aku cakapkan ni...
aKu harap korang Paham....



hidup jangan menyusahkan orang lain

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...