" There won't be a better tomorrow if you can't move on from today..WELCOME "

Monday, March 7, 2011

Go Kuching, Sarawak (Part 1)


3 Hari 2 Malam.....
hoho..syoknya..
tanggal 3/3/2011-5/3/2011
akhirnya dpt juga pergi srawak....
bertolak pkul 4 pg dri rumah n smpi sna pkul 5.15 pg dkt LCCT...
time tu da xsbr bile nk pergi...
beg kena bwk ckup2 jer tkut nnti terlebih muatan
...
yela cuma ambil 30 kg jer....
so xnk cerita panjang lebar kita tgok apa yg sya sediakan sedikit gmbr...


ni tiket penerbangan pergi...

msa pergi semua tmpt full...xda stu pun kosong...

sempat lg ambil gmbr..
time ni tgh gerimis...sejuk sgt..

akhirnya...smpi dkt airport Kuching pkul 9.30 pg..alhamdulillah selamat smpi juga..


Airport Kuching....
sampi kat sna trus cri taxi yg boleh hntar dkt hotel..
so...


nilah hotel yg di diami sepanjang tempoh percutian sya brsma fmily...xcntik sgt pun asalkan boleh tidur...betul x kwn2...btul3

Hari pertama sya dgn fmily xpergi jln jauh sgt cuma jln sekitar bandar kuching jer..
sibuk dok shopping...








sampan yang menyeberangi sg. apa sya pun xthu...hehe
mse ni nk beli kek lapis...tkut naik smpn ni goyang2..yelar first time..
byran naik ni hanya 50 $en shaja...murah jer

waktu mlm jln2 di sekitar waterfront...



so ni shaja utk hari pertama sepanjang percutian sya di kuching...
ni bru part 1....tggu lg ada 2 lg part yg akan menyusul...
hri ke-2 akan lebih menarik...nntikan..hee..
coming soon..ceh mcm movie pulak nk kluar...

ok...jumpa lagi





hidup jangan menyusahkan orang lain

1 comment:

  1. lepas ni bole la kau bawak aq g sane ye faris~
    hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...